Nákup sportovního materiálu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup sportovního materiálu
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00019781
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00019781
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
24. 09. 2018 13:15
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
04. 10. 2018 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Marek
Surname
Pospíšil
pospisilm1@army.cz
Phone 1
+420 973230461
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup sportovního materiálu podle vymezení předmětu veřejné zakázky uvedené níže. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktových listů. Zadavatel požaduje doložení vyplněného cenového koše. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 31.10.2018
Code from the NIPEZ code list
37400000-2
Name from the NIPEZ code list
Sportovní zboží a potřeby
Code from the CPV code list
37400000-2
Name from the CPV code list
Sportovní zboží a potřeby
Text field for describing the place of performance
Boleslavská 929, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Sportovní materiál | 37400000-2 | Sportovní zboží a potřeby | Sportovní materiál podle specifikace uvedené v příloze č. 1. Cenu vkládejte za celý cenový koš. |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 09. 2018 13:15 | Uveřejnění zadávacích podmínek |